Bicisbal Vertical


Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

St. Magí de Brufaganya

+6
jopaso
maki
java
matiner 1
FeRReti
Matiner 2
10 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  FeRReti Dg Gen 03, 2010 6:25 pm

Hola, Biker´s BISBALENCS!!!! Sóm uns putos jabatus!! Ke guapu ke ha sigut, ara..molt, massa... FREDDdddd...dd..ddd..d... Encara avui em noto un pessigolleig als peus, de lu ke em van pillar.. Peró va ser collonut!! I del ke encara me´n faig creus, és ke tants i com anávem, 10-13, cap ni un tingúes cap ni una avaria!!!! Shocked Shocked Shocked Amb la de Caminots pedregosos, fang, i kilometrada ke vam exposar-nos!! La veritat es ke un tot perfecte, exeptuant el fred... Haveure si ara, més ke mai, BICISBAL VERTICAL!!!!!!!!!!!!!! SALUTS A TOTS, I FELICITATS PEL NOU REPTE DEL 2010.
Aki deixo les meves fotos amb el móbil...
http://picasaweb.google.es/Ferretigran/StMagiDeLaBrufaganya?authkey=Gv1sRgCMrQ9_ah7qnkhQE#
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty ST MAGI DE LA BRUFAGANA

Missatge  jose masllu Dg Gen 03, 2010 9:36 pm

afro EI SÒC EL SÒC EL BICISBIKER DE MASLLORENÇ PER FI M'HE REGISTRAT. Es que les noves tecnologies i jo no som gaire amics.El ferreti te raó ¡SOM UNS PUTOS CRAKS! La ruta va ser genial cap avaria alguna aterrissada pero sobre tou i sense conseqüencies, pero a mi a st.magi no m'hi tornaran a veure fins l'agost i amb jaqueta.Encara estic a casa sentat sobre un flotador i amb els peus dins d'una palangana d'aigua calenta.(es broma jejeje).Bueno bous a veure si ens animem i se'n anem mirant una altra de igual que segur que tornem a xalar com a cabrits!. Bueno hem despedeixo que se'm cansen els dits.QUE VAGI BÉ JABATUS ENS VEIEM!! What a Face jocolor

jose masllu

Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 03/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  FeRReti Dg Gen 03, 2010 10:27 pm

Hombreeeeee!! Celebro el teu "registru", Jose!!! jajajaj cheers cheers Ha costat insistir pero al final... puta mare, bouuuu!!! ARa falta el Penchu...i uns cuants mes.... Arrow cyclops
Ei, doncs com diu el Jose; no hem de deixar ke xó es refredi i ja podem muntar-ne un altre!! Amb parada a esmorzar dins un bar amb foket a terra si no es molt demanar!! Ara ke el Portafill, ens faria una bona ruta de senderóns "saltinbankerus" de les Rodalies de la Gornal!!!
Havere si kedem en un dia i la tornem a liarrrrrrrrrrr!!!!
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  portafill Dl Gen 04, 2010 2:58 am

Ara que ja m'he descongelat els dits m'atreveixo a escriure!
Va ser una sortida maca,en agradable companyia,amb un temps suau i benigne,sense caigudes ni ensurts,amb una orografia d'allò més planera i unes instal.lacions acollidores allà on ens va abellir aturar-nos! jocolor Per a qui no s'ho cregui,aqui van les fotos!
A veure quan ho tornem a repetir!(i a veure si entre tots descobrim com entrenen el meu pare i l'Albert o estem perduts!
http://picasaweb.google.es/jrpope78/Brufaganya#

portafill

Cantidad de envíos : 38
Fecha de inscripción : 18/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  java Dl Gen 04, 2010 9:19 am

Ei companys. Aixó ho hem de tornar a repetir. tot molt guapo i la ruta del sergi guapissima. Llàstima Antonio que tenia moltes ganes i no va poder ser. Pero tranki que la penya ja hi vol tornar i et podràs treure l'espineta.
Per cert vaig buidar la nevera fins el punt que la merce em deia que trauria les papes. Peró no ,es veu que ho necessitava .
Fis la proximaaaaaaa

java

Cantidad de envíos : 20
Fecha de inscripción : 22/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  maki Dl Gen 04, 2010 4:19 pm

Hola campions, espero que no hos sapiga greu que pengi les fotos a la meva pagina de facebook, a mes esteu tots molt guapos, jejjejejejejejeje cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers .

Fins la proxima

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  maki Dl Gen 04, 2010 5:20 pm

A veure si puc enganxar l'altimetria que va marcar el comptaquilometres.


St. Magí de Brufaganya - Página 3 Altisanmagi


No us espanteu, jejejejjejejej Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty st magi

Missatge  matiner 1 Dl Gen 04, 2010 6:34 pm

estic molt orgullos que hos hagi agradat i agrait per pensar amb mi,suposo que repetireu.

matiner 1

Cantidad de envíos : 25
Fecha de inscripción : 26/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  jopaso Dc Gen 06, 2010 10:45 am

Ei, teniu raó que som uns putos kraks, que per fer una cosa així amb plena resaca de turrons i carn d´olla, s´ha d´estar bastant sumbat. Peró despres et queda molt bon sabor de boca, i amb la colla que anavem va ser guapissim. I almenys a mi l´encostipat s´em ba passar de cop.

Anim jabatus, que aixó ja ho tenim arrancat, i no es pot deixar perdre, i aveure si l´Antoniu pot venir a la proxima.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaatopebaixaaaaaaaaaaaaaant !!!!!!!!!!!

jopaso

Cantidad de envíos : 17
Fecha de inscripción : 21/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  Angel Dj Gen 07, 2010 2:24 pm

AHHHHHH!! affraid Bandarres ja m'estranyava a mi que no sortíssiu.

Ja veig que el ferreti està "a pleno rendimiento" Twisted Evil . Té mot bona pinta aquesta ruta Shocked

Apa , a veure si ens veiem algun dia pels camins lol!
Angel
Angel

Cantidad de envíos : 17
Fecha de inscripción : 18/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  FeRReti Dv Gen 08, 2010 11:34 am

Bones, Angel!! Aixó de pleno rendimiento, serà pel "Xic"... ke ell si ke està ke se sale....bufffff!!
Tio, havere si t´apuntes aket dissabte 9, i així ens veiem!!! Apa! Siauuuuuu!!
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  Angel Dv Gen 08, 2010 2:25 pm

FeRReti escrigué:Bones, Angel!! Aixó de pleno rendimiento, serà pel "Xic"... ke ell si ke està ke se sale....bufffff!!
Tio, havere si t´apuntes aket dissabte 9, i així ens veiem!!! Apa! Siauuuuuu!!

Demà en principi hi ha sortida bttera , anaven anar a Aiguaviva-St.Marc... però la cosa pinta xunga , encara que tot enfarinat com a quedat ha de ser la canya Cool , si ens rajem i fem sortida per aquí ja et dic alguna cosa. Dew bouu!!!
Angel
Angel

Cantidad de envíos : 17
Fecha de inscripción : 18/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

St. Magí de Brufaganya - Página 3 Empty Re: St. Magí de Brufaganya

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum